Frequently Asked Questions

Meest gestelde vragen.

Indien uw vraag hieronder niet bij staat, neem dan contact met ons op via de onderstaande links.

Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden. Als het dringend is, kunt u altijd bellen of een WhatsApp sturen.

Hoe kom ik vanaf het vliegveld naar Quinta de Verde?

Google Maps (klik hier voor de routebeschrijving)

Met de auto kunt u Quinta de Verde het beste bereiken. Het gemakkelijkst is om in Google Maps “Quinta de Verde Boliqueime” in te geven en dan brengt de navigatie u feilloos naar ons huis. Liever niet de standaard navigatie van Apple gebruiken.

Waar kan ik een auto huren?

klik hier voor al onze extra services

Wij hebben goede ervaring met AutoRent. Zij hebben een vestiging vlak bij het vliegveld en een bustransfer brengt u naar het autoverhuurbedrijf. Wij hebben voor gasten die via ons een auto huren bij Autorent een korting van 10% bedongen.

Zijn kinderen welkom in Quinta de Verde?

Ja, kinderen zijn welkom bij ons. Wij hebben een dochter die 5 jaar oud is en zij vindt het leuk om nieuwe vriendjes en vriendinnetjes te leren kennen.

Is Quinta de Verde geschikt voor zakenreizigers?

Ja, zeker. Wij hebben snelle WIFI internetverbinding (glasvezel) en een vaste aansluiting is ook mogelijk. Daarnaast hebben wij de eettafel van het huisje extra breed gemaakt zodat deze ook als bureau gebruik te kunnen. Op aanvraag is een bureaustoel en of grotere beeldscherm beschikbaar.

Zijn huisdieren bij Quinta de Verde toegestaan?

Nee, huisdieren zijn niet toegestaan.

Wat is de gang van zaken als gast?

U krijgt van ons een sleutel voor de toegang van je huisje en de toegangscode van het buitenhek. Rondom het huis blijft alle verlichting branden tot 01.00 uur ‘s-nachts, zodat het goed thuiskomen is.

Is er gegarandeerd een plaatsje voor me om te parkeren?

Ja, er is voldoende parkeergelegenheid.

Welke services worden er bij Quinta de Verde aangeboden?

Bij Quinta de Verde zijn diverse zaken inbegrepen, zoals gratis WiFi, bedlinnen, handdoeken en eindschoonmaak. Daarnaast hebben wij nog betaalde services, zoals ontbijtservice, boodschappenservice en extra schoonmaakservice.

Wat moet ik me voorstellen bij de maatregelen tegen het Corona virus?

Speciale aandacht voor contactpunten zoals lichtknopjes, trapleuning, raam- en deurknoppen, afstandsbediening etc.

Bij aankomst vragen wij je vaccinatie-, test- of herstelbewijs te laten zien. Mocht u deze niet hebben, dan verwachten wij dat u ter plaatse een zelftest doet.

Door de ruime opzet van onze Quinta is het eenvoudig om je aan de afstandsregel te houden. In het huisje is desinfectie middel beschikbaar.

Ontbijt (apart bij te boeken): Het ontbijt wordt bij het huisje gebracht, zodat u deze in uw eigen huisje kunt nuttigen of op een mooi plekje op één van onze terrassen.

Moet er een waarborgsom betaald worden?

Wij vragen een borg van € 200,- en deze dient voor aankomst te worden voldaan.

Na correcte oplevering van het huisje wordt de borg binnen 2 dagen terugbetaald.

Wanneer moet ik betalen?

In de mail waarin wij uw boeking bevestigen vragen wij u binnen 2 dagen een aanbetaling te doen. Het restant bedrag en borg dienen bij aankomst contant of een dag voor aankomst te zijn overgemaakt op ons rekeningnummer.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Tot 15 dagen voor de bevestigde aankomstdatum kan er kosteloos worden geannuleerd. Bij annulering binnen 15 dagen voor de bevestigde aankomstdatum verliest u het recht op restitutie van de aanbetaling.

Reisverzekering: wij adviseren u een reis- en/of annuleringsverzekering af te sluiten.

Wat houdt de ontbijtservice in?

Wij hebben ervoor gekozen om gasten de mogelijkheid te geven een ontbijt apart bij te boeken. Elk huisje heeft immers een volledig uitgeruste keuken en wij willen gasten keuze vrijheid geven. Op alle dagen van de week, is er een heerlijk en uitgebreid ontbijt bij te boeken. Het ontbijt bestaat uit huisgemaakte marmalade, hartig beleg, eieren, fruit, yoghurt en iedere dag een ander gebak.

Hoe laat is het ontbijt?

Het ontbijt wordt om 8.30 uur bij uw huisje gebracht. Een ander tijdstip is altijd op aanvraag bespreekbaar.

Kan ik op de dag zelf een ontbijt bestellen?

Helaas is het op de dag zelf niet meer mogelijk om een ontbijt te bestellen. Wij zijn kleinschalig, bereiden alles zelf voor en kopen ook de hoeveelheid in die bedoeld is voor het aantal gereserveerde ontbijt om geen voedsel te verspillen.

Wordt er bij Quinta de Verde lunch of diner geserveerd?

Wij verzorgen geen lunch en/of diner. In de omgeving van Quinta de Verde zijn verschillende restaurants te vinden waar heerlijk gegeten kan worden. Kijk voor tips in onze omgevingspagina (klik hier).

Is lange termijn huren mogelijk bij Quinta de Verde?

Voor de maanden november tot en met februari is dat mogelijk. Neem contact met ons op voor de voorwaarden en de prijzen.

klik hier

Hoe laat zijn de incheck- en uitcheck tijden?

Inchecken vanaf 16:00 uur en uitchecken voor 11:00 uur. Later in- of uitchecken is altijd bespreekbaar.

Contact

Locatie

Quinta de Verde
Alfarobeira 78A,
8100-060, Boliqueime
Portugal

Google Maps

Contact Informatie